Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі (аудит)

%d0%bf%d0%bb%d0%b0%d0%ba%d0%b0%d1%82-%d0%b2%d0%b0%d1%80-2

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b41 %d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b42 %d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b43 %d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b44

Құрметті сайт қонақтары!

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросында сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар туралы телефон хабарламаларын қабылдау және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөнінде азаматтарға тегін кеңес беріп, қолдау көрсету үшін Call-орталығы  қызмет көрсетеді
Call-орталығына «1424» нөмірі арқылы хабарласуға болады
(республика бойынша қалалық телефондар және барлық ұялы телефон операторларынан қоңырау шалу тегін).

ШЖҚ«Ауданаралық туберкулезбен күрес диспансері» МКК әкімшілігі

SAM_0049Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі (аудит) 2011 ж. ҚР Денсаулық сақтау министрінің  «Ішкі аудит қызметін туралы» №293 бұйрығы шыққан болатын. Осы бұйрыққа сай Ауданаралық түберкулезге қарсы күрес диспансерде (АТҚКД) 2012 ж «Ішкі аудит қызметі» ашылды. 2014 жылдан оны Қазақ үздіксіз білім беру медициналық университеті (ҚазҮМБУ) және Жоғарғы қоғамдық денсаулық сақтау мектебінде (ЖҚДУ) алдын ала оқудан өткен білікті маман Қажыкенова Қазима Оразғалиқызы басқарып келеді. 2015 ж.сәуір айынан бұл қызмет «Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі» деп аталды. Қызметтің алдында екі міндет қойылған: бірінші – медицина қызметкерлеріне көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсарту жөнінен ақпараттық және әдістемелік көмек беру. Екіншісі – аурухана медицина қызметкерінің жұмысын, пациенттерге көрсетілетін қызметтердің сапасын тұрақты бақылау және талдау, медициналық көмектің сапасы мен әсерлілігін арттыруға жәрдемдесетін іс – шараларды жасау болып табылады. Қызметтің міңдеттеріне мыналар жатады.

  1. Медициналық құжаттамаларды жүргізу сапасына бақылау жасау
  2. Медициналық көмектің сапасын арттыру жөніндегі бағдарламаларды жасауға қатысу
  3. Пациенттердің арыз – шағымдарына мониторинг жасау
  4. Пациенттерге медициналық көмек көрсету технологияларының стандарттарға сәйкестігін бағалау
  5. Аурухананың кадрлар және материалдық – техникалық ресурстарының жағдайы мен пайдалану тиімділігін бағалау
  6. Аурухана ішілік комиссиялардың қызметін талдау
  7. Медициналық қызметтерді көрсету сапасындағы проблемалық мәселелерді анықтау;

«Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау» қызметі  аурухана бөлімшелерінің меңгерушілерімен тығыз ынтымақтастықта жұмыс істейді. Осының барысында медициналық құжаттаманың жүргізілуі мен емдеу – диагностикалық процестің, сапасын анықтау үшін емделіп шыққан пациенттерге тексеру жүргізіледі. Тоқсанына 1 мәрте пациенттер, дәрігерлер мен орта персонал міндетті түрде сауалнамадан өткізіледі. Табылған кемшіліктерді болдырмау мақсатында дәрігерлер бөлімше меңгерушісінің бақылауымен оқудан өткізіледі.

Қызметтің құрамы: 1.бас дәрігердің емдеу жұмысының орынбасары – Қарабаев Айдархан Қажымұқанұлы

2. бас медбике- Қажыкенова Айгүл Кенжеғұлқызы

3. дәрігер сарапшы – Абдірахманова Күлзада Қүрамысқызы

4. Клиникалық фармаколог Сағынбекова Ажара Бауыржанқызы

5. дәрігер эпидемиолог-Нащеева Жадыра Шыныбекқызы.

6. Психолог -Сауданова Гульнара Абдиваиевна.

2017 ж қалада диспансерлер қосылып бір мекеме болды, сондықтан Қызмет  құрамына келесі мүшелер қосылды:

7.диспансер жұмысының бас дәрігердің орынбасары Момункулова Ж.Б.

8. дәрігер сарапшы Ауезова С.Н.

Сенім телефоны : • 8 (727) 383-76-86, 8 (727) 383-76-84 (көш.2-ші Остроумова,45), 297-43-40 (көш. 2- ші Гончарная 21), 291-58-12 (көш. Бекхожина,9); • +7 7089832840 (тәулік бойы); • сайтта бас дәрігер блогы; • қабылдау бөлімінде және барлық бөлімшелерде ұсыныстар мен хаттарға арналған жәшік ілінген; • Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі (аудит) т. 8(727)383-76-86,+7 7089832840 ; •бас дәрігердің жеке қабылдауы сейсенбі, жұма сағат- 10.00-12.00-дейін.

Межрайонный противотуберкулезный диспансер Алматы © 2015 KlasterWeb
Рейтинг@Mail.ru